صــــــور

یک مشت حرف دل برای اهل دل

صــــــور

یک مشت حرف دل برای اهل دل

زندگی یا زردگی ؟

از روزی که بشر متولد نشده بود هنوز، کلی تعریف برای زندگی وجود داشت که بعدترها از بعضیاش استفاده شد از بعضیاش نه ! بعضیا طول زندگی رو تعریف کردن و بعضیا عرضشو و همشون هم در یکی از جهات جغراییایی زندگی وقت گذروندن و خلاص .

امروز صبح که از خواب پا شدم تصمیم گرفتم تعریف جدید از زندگی رو که مدتیه باهاش درگیرم در اختیار رسانه های عمومی و مردم بزارم تا نامم در تاریخ به عنوان .... ...

...

...

...

ببخشید ! به ذهنم رسید آدما (و همچنین حواها ) یه دوره‏ی زندگی ندارن بلکه دوره های متعدد زندگی دارن که بسته به شخصیت و نوع هر کس از یکی تا میلیونها می رسه . هر دوره ی زندگی آدم از لحظه ای متولد می شه که با یه آدم خاص آشنا می شه ( ایضا با یه حوای خاص ) و طول اون دوره از زندگیش به اندازه ی همون آشناییه

بیخود لبخند ملیح نزنین طبق قوانین اثبات شده ی علمی و غیرعلمی اگر حتی یک مورد مثال وجود داشته باشه بیان فرضیه رو ممکن میکنه حالا هم حداقل خود من چون اینجوری هستم پس می تونم این فرضیه رو اعلام کنم و ... کی جرات داره ردش کنه ؟

همیشه از وقتی که یادم میاد با کسی آشنا می شدم که پر از انرژیهای نو ( تو مایه های خورشیدی و اینا ) و چیزای جدید برام بوده و یه دوره ی خوب زندگیرو با اون شروع کردم تا وقتی که بودم و بوده !

بعدش یه مدتی ( کوتاه یا بلند ) می افتادم رو دور روزمرگی و روزمرگی و به قول خودم زردگی ! کم کم که رو به خاموشی می رفتم و کم مونده بود که کلا بی خیال بشم دوباره با یک نفر آشنا می شدم که روز از نو و زندگی از نو ...

تازگی جاتون خالی با یک نفر آشنا شدم که به قول خودش هورااااااااااااااااااااااااااااا پر از انرژیهای نو و هوای تازه پر از موج دریا، برگ سبز ، حرف نو و خیلی چیزای دیگه که لازمه ی یه زندگی جدید و عالیه احساس می کنم یه زندگی جدید برام شروع شده زندگی که امیدوارم بعد از این مدت زردگی طولانی ، خیلی طولانی تر باشه خیلی دعا کنین ...

نظرات 1 + ارسال نظر
چهار ستاره مانده به صبح سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:53 ب.ظ

:)) وای خدای من، ریسه رفتم. خیلی شرمنده می‌کنین آقا. الان اینایی که گفتین من بودم آیا؟ خیلی مرحمت، خیلی محبت، خیلی من برم خودم رو پرت کنم حتا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد