صــــــور

یک مشت حرف دل برای اهل دل

صــــــور

یک مشت حرف دل برای اهل دل

راز عالمگیر

نمی دونم تا حالا براتون اتفاق افتاده از کسی جمله ای بشنوید یا جایی چیزی بخونید که بر حسب اتفاق دقیقاً به راز دلتون اشاره کنه ؟ رازی که فقط خودتون می دونید و خدا ؟!

مثلاً تو خودتون نقشه می کشید که با فلانی دعوا کنید و حالشو بگیرید بعد یکی از دوستای خیلی دورتونو می بینید اونم بدون مقدمه میگه : " هیچ وقت حال کسی رو نگیر " یا " آدم نباید با دوستش دعوا کنه " !!! تو این وقتا آدم شک می کنه که نکنه طرف از تصمیم من خبر داره ؟

چند وقته برای من پشت سر هم این اتفاق می افته و اشاراتی به رازهای دلم می بینم یا می شنوم که تا چند دقیقه با دهان باز و شاخهای درآمده به صورت طرف یا نوشته مقابل زل می زنم !

شاید فکرکنید من خرافاتیم اما حساب دو دو تا چهارتا رو براتون می گم ، اگه غیر منطقی بود بگید:

من یه تصمیم یا فکری دارم که هنوز تو اتاقهای تو در توی دلم سردر گمه و اندیشمندان مغزم در حال بررسی جوانب اون هستند و شاید از ظهور این فکر چند دقیقه یا ساعتی هم بیشتر نگذشته ...

پس فقط من می دونم و خدا ! حالا کسی که اصلا فکرشو نمی کنم و سال به سال هم  نمی بینمش یهو جلوم سبز میشه و یه جمله تاریخی قصار درباره همون فکر من میگه !

به نظرت معنیش چیه ؟؟ با اینکه نظر منو نپرسیدی ولی به نظر من خدا بهمون پیام میده که :

من دارم میبینمت ، من می دونم !

و باز هم به نظر من یکی دیگه از فایده های عالی این اتفاق جالب اینه که بعضی وقتا اشاره رو از زبون کسی می شنوی که دقیقا هدف فکر تو بوده و شاید اگه خودت می خواستی مطلب رو به اون بگی یا حتی صحبت رو به جای مناسب بکشونی سالها وقتت صرف آسمون ریسمون بافتن الکی می شد ، اما بی مقدمه ، بدون زمینه سازی و خیلی راحت خدا تو دهنش می زاره که حرف دل تو رو به خودت بزنه به اضافه نظر شخصی خودش ، عواقب و جوانب مسئله !!

خیلی خوبه ها !!!!


مانده ام در حسرت بالا بلایی روز و شب 

                    جان دهم از دوری دیرآشنایی روز و شب  

خانه خانه کو به کو شهر شما را گشته ام      

                          تا بیابم شاید از تو ردپایی روز و شب 

روز و شب نام تو را با سوز دل سر داده ام

                     تا مگر بر تو رسد از من پیامی روز و شب

دلخوشم با خاطرات هر شب تو روزها   

                     بی تو دارم بادل خود ماجرایی روز و شب

پیش رویم قاب عکسی از تو دارم ماه من 

                   روز و شب با یاد تو دارم صفایی روز و شب

نظرات 5 + ارسال نظر
یاسر دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:12 ق.ظ http://asemooni.blogsky.com

سلام.
این چیزی که تو نوشتی عین حقیقت خلقته. خدا خودش گفته: "هرکس را بخواهیم به راه خود هدایت می کنیم... خواه شاکر باشد خواه بی اعتنا"
قدر خودت رو بدون. این چیزا برای همه کس پیش نمیاد.

اونورا هم بیا

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:22 ق.ظ

شاید راز دلت رو خودت عمدا یا سهوا بروز دادی که یک دفعه (یه جمله تاریخی – قصار درباره همون فکر ) گفته میشه!!!!

ممنون از نظرت . ولی اینطور نیست بهت گفتم این جمله از زبان کسی گفته میشه که تو مدتها ست اونو ندیدی مثلا خودم تو نمایشگاه کتاب امسال یکی از دوستای دوران رهنمایی رو دیدم و ...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:50 ب.ظ

شاید این اشارات و قصاراتی که میشه به خاطر اینه که بیشتر فکر کنی که شاید داری راه رو اشتباه می ری. شاید راهی که داری می ری قیمت خیلی گزافی رو به دنبال داشته باشه....
به قیمت از دست دادن خیلی چیزها.... از اینجا مونده و از اونجا رونده....

درسته اکثرن همینطوره یعنی موقع اشتباهات ... آدم این جمله ها رو می شنوه و اگه دقت کنه می فهمه و جلوی اشتباهو میگیره یا فکرشو اصلاح می کنه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:56 ب.ظ

بدون انرژی ای که از طرف تو ساطع میشه ـ انرژی کلماتت به فردی که میخوای براش آسمون ریسمون ببافی و انرژی سکوتی که در مقابل فردی می کنی که می خوای نفهمه تو دلت چی میگذره چون به قیمت از دست دادن زندگیت با اون تموم می شه ـ کاملا از طرف آدمها قابل فهمه.....!

شاید اینطور که تو میگی باشه ! اما اگه طرف سکوت و طرف آسمون ریسمون یکی باشن چی ؟

[ بدون نام ] شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:16 ق.ظ

چرا نظرات تایید نشدند؟!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد