صــــــور

یک مشت حرف دل برای اهل دل

صــــــور

یک مشت حرف دل برای اهل دل

دلیل تنهایی

اثرانگشت تنهایی

هر آدمی برای خودش یه اثر انگشت منحصر به فرد داره که شبیه به هیچ اثر انگشت دیگه ای نیست . شاید راحت بشه گفت " تنهایی " هر آدمی هم منحصر به خودشه و شبیه به تنهایی هیچ کس دیگه ای نیست ! من که اینطور فکر می کنم .

در زمان ما اغلب آدما به نوعی خودشونو تنها می دونن و اگه ازشون بپرسی چرا اینطور فکر می کنن یا دلیل واضح و قابل گفتنی ندارن یا دلیلی که می گن اصلا برای شما یا هر شنونده دیگه ای منطقی و موجب تنهایی نیست . اما دلیل بعضی کارای محیرالعقول و دور از ذهنی که ما انجام می دهیم یا حتی خیلی از اعمال خلاف ما همین تنهایی منحصر به فرد و مخصوص که برای خودمون احساس می کنیم ! یعنی از غصه تنهایی یا برای برطرف کردنش دست به کارایی می زنیم یا رفتاری از خودمون نشون می دیم که دیگران درک نمی کنن چون تنهایی ما رو درک نمی کنن ! و صد البته که توضیح دادن دلیل اون کار از توضیح " تنهایی " سخت تر است یا حتی غیر ممکن .

حالا فاجعه اصلی وقتی به وقوع می پیوندد که برای کاری که انجام دادی یا رفتاری از تو بروز کرده دلیلی عام و مشهور وجود داشته باشه که اکثر مردم جامعه اون کار رو به اون دلیل می دونن وا مصیبتا ! اگه تونستی بیا و ثابت کن که بابا به پیر به پیغمبر ! دلیل کار من اونی نبوده که همیشه بوده و الخ

من خودم از وقتی این فکر به ذهنم رسید سعی کردم برای کار دیگران دلیلی رو قبول کنم که خودشون میگن نه چیزی که مشهوره و چون این کار خیلی خیلی سختیه اول از دوستان نزدیک شروع کردم .

توجه برای اینکه روحیه شما رو خراب نکنم تا اگه خواستید شروع کنید بهتون نمی گم که از همون موقع کذایی ( وقتی که شروع کردم به باور کردن ) دقیقا تبدیل به  دن کیشوت امروزی شدم !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد