صــــــور

یک مشت حرف دل برای اهل دل

صــــــور

یک مشت حرف دل برای اهل دل

خودشناسی فیزیکی

سلام

البته نه خیلی گرم نه خیلی پررنگ

نه به زلالی رود نه به سفتی سنگ . با دوستی صحبت بود که روزگار پر از چاله چوله های مختلف است و این  " نه از ره کین است" که " اقتضای طبیعتش این است " ! اما بعضی وقتها نه تنها این چاله ها عمیق می شوند بلکه تبدیل به چاههایی تبدیل میشوندکه پایانشان نامعلوم است و چیزی که آنجا منتظر سقوط کننده است ، نا معلوم تر!!

دراین جور موارد آدم خاکی تنهای خسته ی  ناامید ضعیف ، غیر از خدا یا خدا یا خدا کیو داره که صدا کنه ؟ کجا  رو داره که بهش پناه ببره یا کدوم گوش که بتونه براش درددل کنه یا کمی ( فقط کمی ) غر بزنه ؟ 000 بگذریم !

بدتراز اون نشناختن این موقعیت ، که برای اکثر آدما پیش میاد . یعنی یه وقت هست که من می دونم چه مرگمه ! و دنبال درمون می گردم . اما اگر ندونم چی ؟

اونوقت دو تا مشکل کوچولو دارم !! اول اینکه درد اشتباهی به خودم می بندم و دوم اینکه داروی اشتباهی تر تجویز می کنم و خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل !

می خواستم بگم نتیجه چی میشه دیدم اصلاً نتیجه ای وجود نداره .

حالا گذشته ازراههای خودشناسی عرفانی اسلامی که اظهر من الشمس موجوده و هر کسی برای خودش می تونه از اونا استفاده کنه ، درصد زیادی از خودشناسی یا فهمیدن وضع روحی آدمی در حال حاضر اصلاً ماورایی نیست و مثل قوانین فیزیک و شیمی امری ثابت و قانونمند است که می توان آموخت و استفاده کرد مثل بعضی تستهای روانشناسی یا علم بیوریتم

http://bioritm.ro 

دانشمندان بیوریتم معتقدند که نوسانات روحی جسمی انسان به شکل سینوسی و ثابت از زمان تولد آغاز میشه و تا پایان عمر با همون نظم ادامه داره . این نوسانات از سه نوع مختلف تشکیل شده که به شکل نمودار ترسیم می شوند و نسبت به مکانشون روی محور درصدها ( تا صد در صد بالا و پایین صفر ) و نقاط تلاقی یا انحرافشون از هم ، وضعیت کلی روحی جسمی انسان رو نشون می دهند .

یا تست خودشناسی توسط رنگها که خیلی به واقعیت نزدیکه و میتونه مورد استفاده باشه آدرس زیر این تست رو انجام میده و نتیجه رو بهتون میگه :

http://www.bayatinet.com/p1.php