صــــــور

یک مشت حرف دل برای اهل دل

صــــــور

یک مشت حرف دل برای اهل دل

ندیدن و نشنیدن

عید که میشه ، بیماری شیرین بیرون روی ( از نوع خوبش) همه گیر میشه ! هرکس به فراخور حال و مجال جیبش از چهاردیواری بی اختیاری میزنه بیرون و میره و میره و میره تا برسه به آبی یا درختی یا چمنی یا هرچی تو این مایه ها ! ومعمولا اونجایی که میرسه هردو یا یکی ازاین موارد رو داره :

1-     صدای چهچهه پرندگان و آوای خوش جویبار

2-     هوای پاک و نسیم بهاری

نوابغ و استعدادهای درخشان ایرانی برای هردوی این مشکلات !!! راه حل پیدا کرده و نوروز 1387 بیش از پیش ، همه ما شاهد باز شدن این گره کور و حل این معضل عظیم بودیم . اصلا هم تعجب نداره حالم هم خوبه به مرحمت شما !

الان که راه حل ها رو گفتم خودتونم قبول می کنید که کشف راه و حل این معما فقط و فقط از متفکرین همشهری برمیاد و لاغیر

برای مشکل اول که " صدا " است با روشن کردن ضبط خودرو مربوطه و بلند کردن صدای آن   ( ترجیحا موزیک بزن و بکوب شش هشتم با باس بالا ) دیگه نه صدای پرنده ها شنیده میشه و نه ترنم آب روان !

با زدن چادر مسافرتی ، چپیدن محبت آمیز همه فامیل یا دوستان داخل اون و کشیدن قلیان ( از نوع میوه ای بهتر ) یا سیگار ، مشکل دوم هم کاملا حل میشه !! صفا نمودین راه حلهارو ؟ نه ! انصافا این تن * بمیره حال نکردین ؟ شاید بیشتر از هفتاد در صد آقایان و بانوانی که دیدم با کمال میل از این روشها استفاده می کردن و لذت عجیبی از هوای بهاری و صدای طبیعت می بردن !!

جالبه ها ! نه ؟!

* انگشت اشاره بنده هنگام درج این قسم به سمت میز کارم بوده است .